Obserwatorzy

czwartek, 7 stycznia 2016

Pada śnieg nocną porą

W poście, w którym recenzowałam piękny lakier od Sophin -> RECENZJA, opisałam go "jako pruszący śnieg w zimową noc". A to zainspirowało mnie do dzisiejszego zdobienia :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Wibo calcium milk therapy
2 warstwy Sophin nr327
1 warstwa Poshe
Wzorek:
Płytki:
MRo2
MRo3
Blueberryo3
QA57
QA58
NN (no name)
Lakier:
Golden Rose Paris nro4
1 warstwa Poshe

Przy okazji odkryłam, że biały Golden Rose z serii Paris nro4 całkiem całkiem daje radę jako lakier stemplujący :)
Mam nadzieję, że zdobienie przypadnie Wam do gustu.
Zwłaszcza, że za oknem faktycznie zrobiło się biało.
Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Przepiękne zdobienie :) uwielbiam wszystko, co zawiera śnieżynki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdobienie ;) mnie wczoraj przyszło prowadzić samochód właśnie w taką pogodę i przednia szyba wyglądała identycznie jak twoje paznokcie :D niestety musiałam psuć cały efekt wycieraczkami, bo początkujący kierowca+śnieg to pewna kolizja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę wygląda jak śnieg nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile płytek użytych! Ale efekt wart zachodu! Pięknie to wygląda, te migoczące drobinki dają czadu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam