Obserwatorzy

środa, 2 września 2015

Blueberry 01 - ludowa płytka

Kiedy tylko ujrzałam tę płytkę, wiedziałam, że musi być moja. Wreszcie coś oryginalnego a zarazem polskiego czyli WYJĄTKOWEGO! :D
Do tego cena zachęcająca, więc kliknęłam i mam!
Od samego początku upatrzyłam sobie jeden wzór, który mnie kupił.
Okazało się jednak, że mam do niego za krótkie paznokcie :(
To pierwsza próba, ze względu na brak czasu nie jest idealnie ale muszę przyznać, że efekt zrobił na mnie i przede wszystkim na otoczeniu spore wrażenie. To nie ostatnia kombinacja z tym wzorem. :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
2 warstwy Golden Rose Paris nro4
Wzorek:
Płytka:
Blueberryo1
Lakiery:
Golden Rose Rich Color nr131
Golden Rose Rich Color nr16
Golden Rose Rich Color nr28
Golden Rose Rich Color nr24
Golden Rose Rich Color nr36
1 warstwa Poshe

Buziaki!

21 komentarzy:

  1. Przepięknie zrobione <3 mam na oku tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :D Faktycznie nieziemsko to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa, zazdroszczę płytki :) A zdobienie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta płytka jest cudna, a Twoje zdobienie wygląda fantastycznie! :D Muszę jak sobie kupić, jak tylko ogarnę jakąś kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły efekt! świetne połączenie kolorów! :) Do mnie też już niedługo dotrze właśnie ta płytyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł Ci przecudowny stempelkowy gradient <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak patrzę sobie na to mani i (nie wiem czemu) kojarzą mi się z Moniką Brodką :)
    Piękne zdobienie, tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Ona taka kolorowa jest i oryginalna. :-D

      Usuń
  9. Mogłam je zrobić nieco mniejsze, ale nic straconego człowiek uczy się na błędach, mam nadzieję, że każda kolejna płytka będzie coraz to lepsza :) A manicure jak już pisałam, kolorystycznie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Ktoś inny napisze, że dla niego wzorki są za małe. ;-) I tak kocham ten wzorek i spróbuję go zrobić jak mi pisałaś. :-D

      Usuń
  10. Wygląda genialnie! :)

    PS. myślałaś nad tym, żeby wrzucać większe zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdobienie jest boskie po prostu, aż żal, że samemu nie wpadło się na ten pomysł :) Taka cicha lakieromaniacza zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i dupa. Pozamiatane. Miałam nic nie kupować, a przez te piękne mani jestem zmuszona do zakupu tej płytki. W sumie łasiłam się do niej odkąd ją pierwszy raz zobaczyłam, ale teraz mam na kogo zwalić kolejne paznokciowe zakupy hihihi :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. Naprawdę przeze mnie? Jest mi ogromnie miło z tego powodu :-D

      Usuń
  14. A mnie się też podoba bardziej Twoje zdobienie, choć i płytka nienajgorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszły, sama mam tę płytkę i też ją bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam