Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

Pada śnieg...

Dziś zimowo.
O ile plucha i "ciapa" sprzyjały ciepłym, wręcz tropikalnym zdobieniom, tak biała skorupa za oknem zobowiązuje do zdobień bardziej "na czasie". :)
Guzik prawda - uwielbiam motyw śnieżynek i chciałam nimi ozdobić paznokcie :D
Pierwotny zamysł: biało szary gradient, na szarym tle białe śnieżynki i na odwrót. 
Jednak w trakcie zdobienia doszłam do wniosku, że tak jest ładnie i tak zostanie :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstw BeBeauty French Nail Enamel by Bell
Gradient:
BeBeauty French Nail Enamel
Golden Rose Rich Color nr124
1 warstwa Poshe
Wzorek:
Płytka:
WB-o6
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
szkiełka/kamyczki
1 warstwa Poshe

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzyć :) takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) ostatnio nie przepadam za wzorkami, ale w tych się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jakby paznokcie zasypał śnieg, bardzo mi się podoba )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, jakby były dodatkowe śnieżynki, to chyba byłoby za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jesteś mistrzynią cieniowania :) Całość pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      to niesamowicie miłe i budujące :D

      Usuń
  6. Pazurki Królowej Śniegu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam