Obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

Łupy

W Poznaniu skoczyłam do Starego Browaru a tam do Super-Pharm.
I trafiłam na promocję pachnących lakierów Revlona.
Zastanawiałam się nad ananasem i pomarańczą, ale stwierdziłam, że podobne kolorystycznie i wykończeniem mam od Chinek (chociaż bezzapachowe) i zdecydowałam się na arbuza i pina coladę.

Po pierwszej warstwie nałożonej na małego paznokcia wiedziałam, że Colada nadaje się tylko i wyłącznie NA inne lakiery. Ten błękit w buteleczce to ściema - na paznokciu lakier jest bezbarwny.
Jedna warstwa, którą nałożyłam na biały lakier, pachnie już na tyle intensywnie, że przy każdym ruchu ręką koło twarzy, czułam ją. Zapach ma dość mdły.
Teraz cichutko żałuję, że nie wzięłam ananasa. Lubię ananasy. :)
Ach! Zapomniałam dodać, że na promocji lakiery kosztują 9.99,-/szt.

1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam