Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Baner zimowy/paznokcie letnie

Za oknem śnieg (na szczęście później stopniał) a to oznacza, że czas zmienić baner na zimowy.

Za to na paznokciach lato.
Na pewno nie są ponure, takie miałam ostatnio, z okazji pierwszej inwentaryzacji (nie mojej a miejsca pracy).
Dziś coś innego.
Lakier Virtual Fashion Mania z Biedronki (5.99,-)
Taki koralowy przyjemniaczek, którego nie mogłam złapać w sztucznym świetle.
Do krycia potrzebowałam dwóch warstw które ładnie schły (ale bez szału) i miały piękny połysk, więc można darować sobie wspomagacze.
Żeby nie było nudno, poszły stemple.
Szalenie polubiłam tę technikę, choć mam problem z lakierami.
Nie zrażam się tylko paćkam dalej. :)




Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Virtual Fashion Mania (te z Biedronki nie mają nazw ani numerków)
Wzorki:
lakier Essence 001 "stamp me!white"
płytka H22
top szybkoschnący Poshe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam