Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

Nie lakierowo ale równie przyjemnie

Uwielbiam tabletki musujące do kąpieli. Najbardziej podoba mi się ich intensywny zapach, który wypełnia łazienkę i utrzymuje się długo po kąpieli...
Dlatego z ogromną ciekawością sięgnęłam po tabletki, na które trafiłam w Biedronce.
Funny Farm oferują cztery zapachy.
Ja uwielbiam truskawkowy ze świnką i pomarańczowy z kurczaczkiem.
Jeśli mnie pamięć nie myli to był jeszcze zapach gruszki (chyba z owieczką) i jeżyny (z króliczkiem) .
Najważniejsza jest dla mnie cena, bo to w końcu produkt jednorazowy.
Biedronkowe pastylki kosztują 1.59,-/szt.
Natomiast pastylki od Dairy Fun 2.-/szt.

Obie natomiast dobrze się pienią i intensywnie pachną.
Funny Farm broni się truskawką. Jest niesamowicie apetyczna, prawdziwie truskawkowa i bije na głowę wersję Dairy Fun.
Jeśli jeszcze będą dostępne, zrobię sobie ich zapas, bo naprawdę świetnie się spisują i są tańsze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam