Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2012

Maybelline od Biedronki

W Biedronce można było dostać (u mnie jeszcze są) lakiery Maybelline COLORAMA za 8.99,-
Ja się skusiłam na jeden, bo po prostu chciałam wypróbować serię.
Padło na nr91. Taki łosoś lub koral.
Lakiery nie są zapakowane w kartoniki i ogólnie można pomacać i wypróbować (chyba że gonią, nie wiem, nie próbowałam).
Mój na szczęście był nie ruszany.
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 91/-
Pojemność: 7ml
Cena: 8.99,-
Data ważności: 24 miesięce od otwarcia
Opakowanie: zgrabna szklana buteleczka z czarną plastikową zakrętką
Pędzelek: średniej długości i grubości
Konsystencja: bardzo dobra

Kryje przy jednej warstwie i bardzo dobrze się rozprowadza.
Na lato idealny i bardzo mi się podoba na moich dłoniach. :)
Co jeszcze mogę powiedzieć?
No nie dałabym za niego tyle ile żądają w drogeriach. :)

prawa dłoń/światło dzienne/najlepiej odwzorowany kolor

2 komentarze:

  1. Biedronka zaskakuje, no nie?
    i to pozytywnie :D

    przyjemny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo! :)
      Ale wolałabym tę firmę widzieć za 5.99,- :P

      Usuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam