Obserwatorzy

piątek, 14 grudnia 2012

Ostrokrzew - wersja jasna

Tak jak pisałam wcześniej, spróbowałam motyw ostrokrzewu na jasnym tle.
Bazą jest tutaj Essence nr51 "mellow yellow", który bardzo przypadł mi do gustu.
Obie dłonie wyglądają inaczej a to dlatego, że wzorki robiłam po 23 i bardzo chciałam się położyć spać.
Ogólnie mani wygląda przeuroczo i żałuję, że spieszyłam się do pracy i nie doczyściłam skórek.
O dziwo lewa dłoń wyszła lepiej niż prawa (jestem leworęczna).
lewa dłoń/światło dzienne

prawa dłoń/światło dzienne

prawa dłoń

lewa dłoń
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Essence nr51 "mellow yellow"
Wzorki:
lakier Safari nr68
BM14
dekoracyjne kamyczki
całość utrwalona szybkoschnącym Poshe

1 komentarz:

  1. bardzo ładny i delikatny świąteczny mani- świetnie dobrałaś kolory, wszytko pięknie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam