Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2012

Zakupy

Przed wyjazdem do Rodziców popełniłam małe blaszkowe zakupy na allegro.
Zaryzykowałam kupno tych tańszych "no name".
Dwie pierwsze płytki są wielkości Bundle Monster i mają średnicę 5,6 cm
Na pierwszej płytce kotek z ludzką twarzą mnie powalił, ale szczegóły anatomii konika z drugiej płytki rozbroiły mnie kompletnie oO'

 Dwie kolejny płytki są większe i mieści się na jednej 11 wzorków. Mają średnicę 7 cm.
Lubię zawijaski, a tutaj nawet ładnie i precyzyjnie zostały wykonane.

 Następny mani będzie popełniony wzorkiem z płytki H19 (całopaznokciowy po lewej stronie).
Co do płytek, bardzo możliwe, że jeśli w przyszłym miesiącu sprzedawca będzie miał je w ofercie, skuszę się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam