Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Kwieciście

Dziś zdobienie, które przysporzyło mi trochę problemów.
Okazało się, że wzór jest troszkę za głęboko wygrawerowany i warstwa, którą przenosiłam na stempelek i paznokcie płatała psikusy.
Dopiero na drugiej dłoni (tej niefotogenicznej) znalazłam na niego sposób.
Wzorek jest dość duży, najlepiej wyszedł na kciukach - wyjątkowo :)
Zdjęcia wyjątkowo w świetle dziennym.
Użyłam:
Tło:
MIYO Mini Drops nr2o
Wzorek:
Płytka:
W2o2
Lakier:
Indigo "black"
1 warstwa poshe

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Sam wzorek bardzo fajny. Szkoda, ze nie chciał się dobrze odbić.
    Tak bez gradientu dzisiaj? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjątkowo bez, przy takim błyszczku byłoby stanowczo za dużo :D

      Usuń
  2. Choć kolor nie mój to cala reszta wygląda cudownie !!

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. na taką kombinację z tym kolorem już skusiłabym się, fenomenalne!
    Jestem ciekawa tego motywu w połączeniu z beżową bazą i brązowym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, nie pogardziłabym nim. Szkoda, że problematyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki mi się właśnie ten wzorem znajomy wydawał.. :D
    Mój na kartce odbił się nieźle, ale testów na paznokciach jeszcze nie było.. Ciekawe czy to kwestia całej serii, czy akurat twojej konkretnej płytki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że płytki, akurat trafiła mi się partia dziwnie wygrawerowanych, ale już znalazłam sposób na ten wzór, a że jest ładny, jeszcze go wypróbuję :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten wzorek - jest obłędny ) robiłam go w wersji czarno białej :) ale w takiej wersji też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka! odrobina ciepła nie zaszkodzi w tej zimowej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wyszło, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam