Obserwatorzy

środa, 11 lutego 2015

Haul

Niestety Poshe mi paskudnie zbąblowało więc zdobienia dzisiaj nie będzie.
Ale mam nadzieję, że taka zapchajdziura się Wam spodoba :)

Troszkę się tego nazbierało. Część to zakupy poczynione jeszcze w grudniu ale dopiero w styczniu wpadły w moje łapki.
Dotarła do mnie paczuszka z płytkami (a jakże!), które kupiłam na Aliexpress (Yasinisi, to przez Ciebie ;)).
Paczuszka maleńka, aż sama byłam zaskoczona (za to jaka ciężka!), ale spójrzcie, co w sobie kryła!
niestety nie wszystkie wzorki są idealnie wygrawerowane
już się przekonałam, że na jednej płytce są płytsze i głębsze :(
kilka wzorków ma delikatne defekty

 Przyszła też większa paczka z dwoma cudnymi płytami. Jedna składająca się z pojedynczych małych  świątecznych wzorków. Kupiłam ją ze względu na śnieżynki, których wciąż mi mało. :)
Druga to wzory całopaznokciowe. Ta posiada na upartego 11 sweterkowych wzorów i to wszystko wyjaśnia :)
tu porównanie mojego kciuka do wzoru - i już nie muszę się obawiać, że go zabraknie po bokach :)
 Na FB pokazywałam, jak postanowiłam przechowywać duże płyty, niestety nie posiadam odpowiedniego organizatora a blachy mają dość ostre krawędzie. Na szczęście mieszczą się elegancko do koszulek więc groźba porysowania jest na chwilę oddalona :)
Również parę drobiazgów z BPS:
Kolejna karuzelka z neonowymi ćwiekami :)
Apaszka w kotki! ♥ (którą już pierwszego dnia moja Lili pogryzła :/)
Kilka naklejek wodnych:
W Biedronce kupiłam biały lakier do frencha, ciekawa jego krycia i obsługi (wciąż nie dogadujemy się z Sally)
No i kilka ślicznych MIYOsków :)
od lewej: 183 "peachy peach"/184 "nectarine"/187 "autumn leaf"/188 "glamorous"/189 "red at night"
A na sam koniec pojawiły się z dawna wyczekiwane, upragnione i pożądane płyty VL. Całe 4 sztuki.
Przepadłam. Totalnie przepadłam.
Ufff...

Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Czy wzory na płytkach VL są bardzo duże? Szukam ich od jakiegoś czasu na ali, ale w ogóle nie mogę ich znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorki są różnej wielkości, np. 1,2cm x 2cm
      1,5x2cm, 2x2cm (na 1 płycie)

      ja znalazłam 1 aukcję na której można kupić komplet: https://www.facebook.com/video.php?v=10152505017146147

      Usuń
  2. Piękne płytki, będzie dużo ciekawych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapchajdziury! Ogólnie czytanie postów ,,zdobycznych" sprawia mi dużo przyjemności ;-)
    Płytki VL są super zastanawiałam się nad tym zestawem... i wciąż się waham bo MatMaja ma dla mnie VL4... te życiowe dylematy :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zamówimy sobie zestaw VLek bez czwórki, chcesz?

      Usuń
    2. Pytanie retoryczne, ot co :-P

      Usuń
  4. Płytka WB-08 jest super! Te pozostałe duże tez, ale ja jako takiej wielkości nie lubię. Wole jak są mniejsze.
    A ta apaszka w kotki to tez z BPS? Chce taka :p Jaka ona duża jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. apaszka z BPS, jej wymiary to ok. 160x65cm
      link:http://www.bornprettystore.com/wacky-bulb-skulls-scarf-handpainted-graffiti-chiffon-ghost-head-personality-scarves-sale-p-7084.html

      Usuń
  5. Gdzie kupić te płytki VL? Są cudowne!
    Całkiem dużo ciekawych nowości Ci się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      link do aukcji, na której ja kupiłam:
      http://www.aliexpress.com/item/4PC-LOT-Nail-Art-Stamp-Stamping-Image-Template-Plate-vl-Series-from-VL1-4/32231962282.html

      Usuń
  6. VL są cudne i jeszcze ta sweterkowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. płytki VL są przepiękne, w ogóle dużo świetnych wzorów będziesz miała do stemplowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonowe gwiazdki! Oooo, też chcę! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam