Obserwatorzy

piątek, 16 maja 2014

Indigo Fridays podsumowanie

Nadszedł ten czas...
Miałam przyjemność testować serię lakierów do paznokci naturalnych firmy Indigo.
1o ślicznych kolorków pojawiło się na blogu, mimo opóźnień.

Ogólne wrażenia są pozytywne.
Pasuje mi estetyczny i solidny wygląd buteleczek.
Niesamowicie zadowolona jestem z pędzelków, które na mojej płytce świetnie sobie radziły.
Do tego bardzo dobra pigmentacja. "Black" to mój ulubieniec do stempli.
Pragnę firmie Indigo Nails Lab podziękować za zaufanie i możliwość sprawdzenia lakierów, o których istnieniu (szczerze) nie miałam pojęcia. I przekonaniu się, że zapewnienia o jakości to nie tylko obietnice producenta i czcze gadanie ale prawdziwa znajomość produktu.
Lakier kosztuje 16,- co nie jest wygórowaną ceną. Do tego paleta kolorów stale się powiększa i już świecą mi się oczy do kilku nowości, których nie było, gdy wybierałam lakiery.
Zapraszam do odwiedzenia strony -> TUTAJ

A oto wszystkie kolorki (kliknięcie na zdjęcie przeniesie Was do notki z danym lakierem):
"watermelon"
"summer joy"
"black"
"champagne"
"summer mint"
"london bridge"
"indigo"
"chic nude"
"electric ice tea"
"paradise beach"
Jeszcze raz dziękuję za możliwość poznania firmy i lakierów.
Serdecznie pozdrawiam Magdę, która dla mnie zleciła wykonanie banerka do Indigo Fridays, jak również za świetny kontakt.

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Przyznaję, ze kilka z tych lakierów podbiło moje serce :) Będe poszukiwać ich w mojej okolicy :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. totalnie w moim typie jest watermelon :) no i czerń jest piękna i błyszcząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wszystkie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie mi się podobały :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny mi się mega podoba!
    Oprócz tego Summer Joy jest świetny, już go widzę na swoich paznokciach na plaży! :)
    Chic nude też wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. watermelon, indigo i 2 ostatnie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna współpraca :) wywiązałaś się z niej znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Watermelon i Indigo są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy ma coś w sobie :) cudowne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne <3 a ile się trzymają?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam