Obserwatorzy

czwartek, 9 października 2014

Różyczki!

Jesień za oknem a u mnie kwitną róże. Oczywiście na paznokciach.
Zżółknięta biel z poprzedniej notki posłużyła jako tło do uroczego zdobienia. Gdzieś na którymś blogu widziałam coś podobnego więc powiedzmy, że zmałopowałam, ale nie wiem skąd.
Użyłam:
Tło:
MIYO Mini Drops nr117 "organic" ->RECENZJA
Wzorek:
Płytka F
Lakier:
Golden Rose nr24->RECENZJA
Listki:
MIYO Mini Drops nr111 "green apple" ->RECENZJA
1 warstwa Poshe

I jak Wam się podoba?
Buziaki!

6 komentarzy:

  1. genialnie Ci to wyszło! :) a lakier bazowy jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten bazowy wygląda jak bardzo jasna pistacja :p
    Różyczki prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie, subtelnie i starannie!

    OdpowiedzUsuń
  4. yay! jakie ładne różyczki *.* ja nadal ich nie umiem malować tak jakbym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten manicure, nawet ta zżółknięta biel przypadła mi do gustu, przydała by mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam