Obserwatorzy

czwartek, 2 października 2014

Elegancki granat

Piękny, wyrazisty i tak przyjemnie chropowaty...
W granatowej bazie mamy zatopiony drobno zmielony brokat w kolorze niebieskim. Błyszczy i nadaje błysku całości.
Pędzelek z tych, które lubię, szerszy, prosty i bardzo wygodny.
Krycie bardzo dobre, 2 warstwy wystarczą w zupełności. Schnie przyzwoicie, jak na piasek przystało. Faktura wyczuwalna, ale nie ostra.
Zakochałam się :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Sensique Protein in Action
2 warstwy Lovely Baltic Sand nr6

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Wow! Świetny :) Nie miałam jeszcze lakierów z takim efektem :) Ostatnio w ogóle rzadko maluję paznokcie. Chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na Twoich paznokciach wygląda super;) ja mam podobny tylko jeden odcień jaśniejszy i już nie podoba mi się u mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go nosić! Jest naprawdę elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jeden z niewielu niebieskich lakierów który mi się bardzo podoba i chętnie podkradam go siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, jest i mój ulubieniec <3 jak nie wiem na co się zdecydować to biorę ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam