Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Winobranie 3

Na początku myślałam, że odpocznę na urlopie.
Później, że odpocznę, gdy wrócę do pracy.
Teraz wiem, że mam zdecydowanie za dużo zajęć i zdecydowanie za mało czasu.
Notki piszę wcześniej, zdobienia robię później, całość składam w biegu między kolacją a myciem się.
Potrzebuję pilnie klona. ^^

Dziś mani "na łatwiznę".
Naklejki wodne, które kupiłam już dość dawno właśnie z myślą o Winobraniu.
Problem miałam z tłem.
Padło na słonecznego Essence. Na przekór ponurej aurze na moich paznokciach wesoło :)
Dodatkowo zachciało mi się kamyczków i okzało się, że dość mocno odstają, wiec zalałam je szczodrze Poshe. Śmiesznie to wygląda ^^
Mogłam tylko wskazujący ozdobić jak mały, ale przekombinowałam :)
prawa dłoń/światło naturalne/pochmurne







Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Essence Colour&Go nr137 "wanna be my sunshine"
naklejki wodne
kamyczki dekoracyjne
2 warstwy Poshe

Mnie się podoba i jest akurat na zakończenie Winobrania. W tym roku niestety pogoda nie dopisała. Szkoda :(
Ale za to na moich paznokciach na bogato! :D
Akurat na wyjście z ekipą na deptak z winem i śmiechem. Mimo deszczu będzie dobrze, mam nadzieję :D


A Wy co sądzicie o tym zdobieniu?
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, z cyrkoniami inaczej się nie da jak zalać je toną topcout'u.
    Szkoda, że ten żółty jest z Essence, bo dokładnie takiego odcinania szukam. To wcale nie jest takie proste, bo większość żółtych jest albo za jasna, albo ma shimmer. Wczoraj pani w kosmetycznym położyła mnie na łopatki. Oglądałam żółtka z GR i spytałam się pani sprzedawczyni czy ma taki kolor, ale bez shimmera, a ta podaje mi ZIELONY! Ja nie wiem co ona ćpa, ale zdecydowanie powinna zmienić dilera ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet idąc na łatwiznę robisz piękne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie trochę dużo cyrkonii, ale na serio pięknie to wygląda. Bo jak się ma taką płytkę to można! I żółty piękny! I naklejki urocze! I cyrkonie dopasowane... Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te naklejki, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mojej twarzy pojawił się uśmiech, gdy zobaczyłam winogrona :)Nawet nie wiem dlaczego wywołało to u mnie radość :D Grunt, że zdobienie wyszło optymistycznie, kolor żółci bardzo interesujący, a całość smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kamyczki wyglądają jak winogronka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nawaliłaś tu tego trochę.. ale mi się podoba. .lubię szaleństwa paznokciowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie to wygląda :) Ale jakoś wydaje mi się, że za dużo tych kamyczków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest świetny i pewnie często będę wpadać, ale chciałabym zwrócić Twoją uwagę na jedno - od razu proszę o wybaczenie, ale to jest takie moje skrzywienie (nie czuję, jak rymuję)...
    A mianowicie pisownia "mi" i "mnie" :) Przejrzałam Twojego bloga i bardzo często powtarzasz błąd z "mnie" w środku zdania. Np. Podoba mnie się to. Poprawna forma to "Podoba mi się to", ale znowu poprawnie by było również "Mi się to podoba" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, mnie się podoba to połączenie z cyrkoniami, nie jest nudno :)
      zgadzam się z komentarzem powyżej :P troszkę ta pisownia mnie razi w oczy :P ale i tak uwielbiam tu zaglądać :D możesz sobie pisać jak tam chcesz ;p

      Usuń
  10. Super te naklejki :) Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam