Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

SZOK! KRADZIEŻ!!!

Przeglądając Allegro spojrzałam na zdjęcie jednej z aukcji i doznałam szoku!
Przecież to mój słocz!
Pocięty, podpisany przez kogoś innego...
Tu moje zdjęcie, które znalało się na blogu i screenshot z allegro:

moje oryginalne zdjęcie, recenzja lakieru TUTAJ

moje zdjęcie znalezione na aukcji Allegro (zwróćcie uwagę jak ładnie zakryto złamany paznokieć!)


Jestem oburzona i zniesmaczona, bo nikt nie zapytał o zgodę!
A przecież powszechnie wiadomo, że nawet jeśli się bierze zdjęcia bez pytania - podaje się źródło.
Tu bezczelnie wycięte!

GRRRR!!!!

18 komentarzy:

  1. zgłoś to na allegro!! ale chamstwo. jeszcze to że sami podpisali Twoje zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym napisała do allegro. Jak ludzie moga cos takiego robić?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio często doświadczam takich przykrości :( świat oszalała, ale ludzie nie mają wstydu ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam maila do tej laski i zgłosiłam allegro naruszenie zasad.
      zobaczymy co z tego wyjdzie.
      w ogóle widziałam tam przywłaszczonych mnóstwo zdjęć dziewczyn z blogów
      ale żeby kraść moje?! takie nierówne, połamane i z pozalewanymi skórkami?! Bitch, please!

      Usuń
  4. Daj znać co wyniknie ze zgłoszenia do all!

    OdpowiedzUsuń
  5. to się zdarza bardzo często, takie uroki internetu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chamstwo :) ale dokładnie takie są uroki Internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no troszeczkę bezczelność :/

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra. najgorsze,ze juz wszedzie tak jest! zdjecia mojego chlopaka (sportowe) tez zostaly wykorzystane na jakiejs innej stronie bez pytania;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie daj znać jak zakończy się ta cała sytuacja. Jak nie rozumiem takich ludzi. Mogła już sobie pomalować paznokcie i zrobić zdjęcia. Ja czasami też ten niby znak wodny daję w takim miejscu, aby nie przeszkadzał w oglądaniu, ale chyba będzie trzeba dawać na samym środku, aby nie było możliwości wykadrowania. Takie zachowanie jest dla mnie niezrozumiałe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie daj znać jaka będzie reakcja, chamstwo!

      Usuń
  10. Bezczelność totalna! Jeszcze chamsko ucięty napis i wpisany własny. Powinnaś to zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakby go chociaż nie przycinali i nie podpisywali jako swoje -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Często widzę zdjęcia z blogów zwłaszcza na lakierach...i niektórzy nawet nie wycinają nazwy bloga tylko wstawiają..żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale właśnie jak jest źródło podane to przynajmniej wiadomo, skąd zdjęcie wzięto, i gdyby ta laska zostawiła adres mojego bloga, to bym tylko napisała, żeby następnym razem chociaż zapytała albo dała znać, że użyje.
      A tu sobie ewidentnie przywłaszczyła moją pracę!

      Usuń
  13. Brak słów, ciekawa jestem jak się sprawa potoczy, daj nam znać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam