Obserwatorzy

czwartek, 18 kwietnia 2013

Kolejne cudowności i kolejna niespodzianka!

W tym miesiącu zakupy internetowe są skromne - próba oszczędzania.
Okazało się jednak, że równie dobrze potrafię roztrwonić pieniądze stacjonarnie... :/

W paczuszce przyszły do mnie naklejki wodne, które ubóstwiam, choć z braku czasu dawno ich nie miałam na paznokciach, no właśnie...

 Choć do Winobrania jeszcze daleko, jako zielonogórzanka postanowiłam zawczasu się przygotować, szczególnie że cena była kusząca.
 Jako zatwardziała kotomaniaczka, MUSIAŁAM mieć te naklejki! Te po prawej jakiś czas temu miała na paznokciach Hatsu. Kupiłam po 2 komplety =^..^=

 I tu niespodzianka.
Podreptałam do miasta (bo ja bardzo lubię spacery) w celu kupienia kredki i eyelinera. Z żelaznym postanowieniem, że nie kupię absolutnie żadnego lakieru!
A jednak do domu wróciłam z uroczym żółtkiem...
Okazało się, że w Rossmannie była jakaś promocja:
kup 2 produkty Manhattan - lakier gratis
wydaj min. 3o,- na produkty Manhattan - lakier gratis
Kiedy Pani ekspedientka dołożyła mi tego maluszka, tak zbaraniałam ze szczęścia, że zapomniałam zapytać...
Z drogerii wyszłam z tak wielkim uśmiechem, że ludzie dziwnie mi się przyglądali >.<
A to maleństwo ma 8ml, więc nie jest to byle co :D

I ostatnie cudo, które trafiło w moje łapki.
Baryś teksturowy, którym skutecznie skusiła mnie Patis18 :)
Ja wybrałam żółciaka, bo jest  po prostu taki słodki!

A na koniec, specjalnie dla Zu porównanie lakierów Softer.
Zapachowego "mojito" i miętki:
Jak widać, różnią się. Powiedziałabym, że nawet dość bardzo.
Mam nadzieję, Zu, że jesteś usatysfakcjonowana :)

13 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś te naklejki z koteczkami? Są cudowne <3 Też chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej widziałam te koty na paznokciach boskie są. Gdzie je kupiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro u sprzedawcy Promoto, ale kiedy je kupowałam, miał tylko 5 sztuk

      Usuń
  3. muszę Ci powiedzieć, że ...mamy bardzo podobny gust kolorystyczny! mam te dwa lakiery z Softera, a żółtek z Rosska chwycił mnie za serce!!!
    pokazuj kocie naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mojito ma przepiękny kolor :P
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam czasy Winobrania :D Świetna impreza. Szkoda, że teraz nie mam za bardzo możliwości w niej uczestniczyć :) Ten żółtaczek co dostałaś w gratisie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. AAaa! Czekam na kocie naklejki! Są przecudowne!:) I zazdroszczę Ci tych lakierów softera. U mnie nigdzie ich nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki! jak najbardziej jestem usatysfakcjonowana :D myślałam że są identyczne! ale oba piękne. i żółtek! cudny też bym się cieszyła do siebie. i te kociaki są cudne!! pokazuj :) cudne cudne cudne ;) aż się powtarzam z wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha uwierz mi nie tylko Ty masz takie "twarde" postanowienia ^^ żółtek bardzo fajny, koniecznie napisz recenzję gdyż ja się troszkę boję lakierów manhatanu - miałam 2 oba niezbyt przypadły mi do gustu jednak było to jakiś czas temu i chętnie dałabym im kolejną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocie naklejki skradły mojr serducho ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam