Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Projekt Hobby - tydzień 7 "Twoje Hobby"

Uff... Dobrnęłam do końca!
Bałam się, że ostatni tydzień mi nie wyjdzie - kompletny brak pomysłu, ale jest!
Dużo moich zainteresowań pojawiło się wcześniej.
Np. ukochana jazda na rowerze, tydzień sport, która zresztą została wyróżniona, za co bardzo dziękuję! :D
W akcie desperacji pomyślałam, że namaluję na paznokciach buteleczki lakierów, ale to by było dno dna.
Aż tu nagle ŁUP! Pomysł spadł jak grom z jasnego nieba!

Do obrzydzenia powtarzam, że uwielbiam koty, moi Czytelnicy doskonale o tym wiedzą ^^
Kiedyś łapałam wszystko, co było kotem i mogłabym otworzyć stragan z kocimi pierdółkami.
Teraz troszkę spoważniałam i zbieram tylko koty "pracujące" czyli praktyczne.
Termometry, kubki, skarbonki, wieszaki, ręczniki, dywaniki, koce, pudełka...
Oprócz kota, musi to to jeszcze się do czegoś nadawać.
Cały czas poluję na ładną kocią wycieraczkę :)

Więc co innego mogło się pojawić na paznokciach?

Niestety, mimo odczekania chwili, rudzielec rozmazał się pod Poshe :(
prawa dłoń/światło naturalne
kocia ferajna
mój Lolo ^^
 Przyznaję, że zdobienie mam tylko na tej dłoni, na drugą zabrakło mi czasu, a wiem, że nie poradziłabym sobie tak dobrze.
 Wyjątkowo nie będę narzekać, bo mimo rozmazanego "Garfielda" całość szalenie mi się podoba. :D

Użyłam:
Tło: Cocoche z poprzedniej notki
Kotki: szablon (papier samoprzylepny, ozdobny dziurkacz w kształcie kota)
Lakiery:
Czarny - MIYO Nailed It! nr4 "ink"
Pomarańczowy - Safari no name
Szary - Bell Air Flow nr4 (z Biedronki)
Brązowy - MIYO Mini Drops nr85 "highwayman"
Biały - Manhattan Quick Dry nr11A
Detale:
Oczka - sonda, biały Manhattan, czarny MIYO
Wąsy, cętki, łatki, paski - czarny MIYO
Całość pokryta Poshe

Co sądzicie o takich kiciusiach?
To już mój 3 mani z kotkami :)
A drugi z takimi NIESTEMPLOWANYMI :)

24 komentarze:

  1. Ale słodziaki!!!!! Urzekły mnie te kotki niesamowicie :) Tak się zastanawiam dlaczego one nosków nie mają?? :D Ale nawet bez tego wyglądają słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym jeszcze próbowała noski namalować to pewnie wszystko bym zepsuła, ale tak też mają swój urok :)

      Usuń
  2. Chyba czasami nasze hobby jest dla nas tak oczywiste, że zupełnie o nim zapominamy :P Świetne koty! Jestem pod wrażeniem :) I dziękuję za udział w projekcie, cieszę się, że udało Ci sie dotrzeć do samego końca. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to!
      Ja również dziękuję za możliwość udziału.
      To był mój pierwszy projekt i ogromne wyzwanie.
      Jestem taka szczęśliwa, że zaliczyłam wszystkie tygodnie :)

      Usuń
  3. O masakro! Jakie słodziaki!!! :D chcę takie kotka! KOCIE, świetne koty :P! biało-czarny jest moim faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne wszystkie!! i mogę śmiało powiedzieć że ten szaraczek na środkowym palcu to moja Tosia ;) no cudne są! takie kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako koci fanatyk przyznaję Ci laur wspaniałomyślności w wyborze tematu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako koci fanatyk czuję się niezwykle dumna :)

      Usuń
  6. hehehe dno dna XD miałam to samo!! też chciałam już malować buteleczki z lakierami :D
    patrząc na te koty jestem w stanie na chwilę zapomnieć, że jeden kiedyś nasikał mi do samochodu >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hłe hłe, a to dobre :)
      widocznie Twój samochód brzydko pachniał i kotek postanowił to zmienić =^..^=

      Usuń
  7. Super wyszły naprawdę mi się podobają, chociaż kociara nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. omg <333 są przepiękne !! zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kotem na ostatnim paznokciu mnie kupiłaś!mogę pomiziać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało, w końcu to kotki, lubią mizianie ^^

      Usuń
  10. przybij piątkę, moja miłość do kotów jest wielka! to chyba najlepsze zdobienie jakie od dawna widziałam. moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne te kotki!! :D
    Ja mam kocią wycieraczkę z castoramy, szukałaś tam? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo! Jakie one śliczne, nie mogę się napatrzeć na nie :) kocham koty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam