Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Cudeńko

Lakier wpadł mi w oko w Rossmannie. A kiedy zobaczyłam, że jest przeceniony, bez wahania go złapałam. Uważam, że jest słodki :)
W mlecznej bazie zatopiono odrobinę złotego pyłku, który nie jest nachalny i różowe błyszczące heksy w dwóch rozmiarach. Pędzelek wygodny, sprawnie rozprowadza lakier po paznokciu. Emalia jest troszkę gęsta przez drobinki, ale tragedii nie ma. Heksów nie trzeba łowić. Na moich paznokciach widzicie 3 warstwy bo białe końcówki wciąż przebijały. Schnie nawet dobrze, do tego nie jest zbyt chropowaty, ja jednak z przyzwyczajenia nałożyłam top coat.
Jestem nim zachwycona! :D
Użyłam:
1 warstwa odżywki GR Black Diamond Hardener
3 warstwy Manhattan Birthday Colours Limited Edition nr12 "cupcake addicted"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

4 komentarze:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam