Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

Turkusik

Z pewnych niezależnych ode mnie przyczyn MIYOwe ŚRODY pojawią się jutro. A dziś lakier, który musiałam wypróbować! (słocze sprzed kilku dni)

Dane techniczne:

Firma: Smart Girls Get More (dla Textil Market)
Numer/Nazwa: 160/-
Pojemność: 7ml
Cena: 4.99,- stałą cena (mój był w promocji za 3.99,-)
Krycie: 3 warstwy
Opakowanie: szklana kwadratowa buteleczka z czarną maleńką zakrętką
Pędzelek: dość krótki i średniej grubości
Konsystencja: w sam raz

Kolor to taki trochę pastelowy turkus? Jest coś takiego?
Pędzelek teraz, kiedy mam dość długie paznokcie, jest dla mnie za krótki i wąski i troszkę muszę się nim namachać, ale jest dobrze przycięty i nic nie odstaje, więc nie ma tragedii.
Lakier nie smuży, nie bąbelkuje, skórki zalejemy gdy się postaramy o to a schnięcie ma średnie.
Przy zmywaniu nie farbuje ani płytki ani skórek.
Maluję paznokcie wieczorem, więc żeby po raz enty aparat nie wyciągnął niedoskonałości, machnęłam 3 warstwy, choć wydaje mnie się, że dwie wystarczą.
Jak zwykle, nie marnując czasu, sięgnęłam po Poshe.
Po 3 dniach z nudziakiem miałam ochotę na taki lakier, choć na paznokciach wydaje się mocniejszy i bardziej nasycony.
Podoba mnie się, a Wam? :)

prawa dłoń/światło naturalne
przepraszam za lekko starte końcówki, ale zdjęcia były robione po pracy


Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
3 warstwy Smart Girls Get More nr160
1 warstwa Poshe

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale jak 3 warstwy to ja nie miałabym cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio złowiłam coś podobnego,
    mimo, że nie lubię niebieskości na paznokciach to jednak kolor mi się bardzo podobał śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale masz cudne paznokcie! a lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, lubię takie żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne to maleństwo :) środowo poproszę 38 lub 55 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cudny, ale ja zawsze kładę tylko 2 warstwy, więc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że 2 grubsze też dadzą radę, ja daję 3, bo mój aparat lubi wyciągać na zdjęciach to, co normalnie na żywo nie jest dostrzegalne :)

      Usuń
  7. na tych pazurkach chyba każdy lakier będzie wyglądał obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu się zgodzę z poprzedniczką, lakier piękny ale paznokcie wymiatają. Nie przeszkadzają ci na co dzień takie długie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie, no, może jak wybieram balsam z pojemniczka to wkurza, że muszę go wydłubywać, ale tak poza tym wcale nie są nieporęczne
      lubię takie i dobrze się z nimi czuję :)
      myślę że to kwestia przyzwyczajenia

      Usuń
  10. bardzo ładny, uwielbiam takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny, trochę nawet miętką zachodzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier wygląda bardzo ładnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie coś niebieskości nie chwytają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam