Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Nowa zakładka: moja lakierowa KOLEKCJA

Dziś w końcu udało mi się usiąść do tej zakładki.
Myślałam o niej od dłuższego czasu, ale nie miałam wizji.
Na razie trwają prace nad podlinkowaniem lakierów, które już się pojawiły.
I muszę uzupełnić listę o chińczyki.
Proszę o cierpliwość, bo średnio co 3-4 linki zawiesza mi się lapek i muszę go restartować. :/

Cieszę się, że lista ujrzała światło dzienne. Dzięki temu będę wiedziała, które lakiery czekają na swatche.
Może dzięki temu opanuję swój lakierozakupoholizm... BUAHAHAHA!!! Udał mi się żarcik >-<
Zapraszam więc do zakładki KOLEKCJA, która znajduję się pod banerem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam