Obserwatorzy

niedziela, 22 lipca 2012

Cukierkowe

Na blogu Lakierowych Wywiadówek znalazłam informację, że Wibo wyprzedaje kolekcję różaną.
Tylko w jednym miejscu w ZG ją widziałam, wiec korzystając z dnia wolnego przeszłam się tam.
W moje łapki wpadły 3 odcienie różu. 1.29,-/szt./12ml to naprawdę dobra okazja.
Tak jak autorka bloga zauważyłam, że lakiery były "macane" co przy tej cenie nie robi mi różnicy.
Na pierwszy ogień poszedł no 8.
Ładny, ale czegoś mi brakowało.
Użyłam Golden Rose z drobinami. Co ja się namęczyłam, żeby nabrać na pędzelek te serduszka...

Efekt szalenie mi się podoba. Uważam, że kolor pasuje do mojej skóry chociaż całość jak na mnie jest strasznie słodka. Nie w moim typie, ale i tak mi się podoba. :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa Wibo lakier różany No 8
1 warstwa Golden Rose No 68
1 warstwa szybkoschnącego Seche

P.S.
Lakier faktycznie pachnie różami, jednak, jak słusznie zauważyła autorka Lakierowych Wywiadówek, jest to sztuczny zapach, jakby odświeżacza do powietrza. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam